سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دو جداره کشویی

نظر

قیمت پنجره دو جداره کشویی


قیمت پنجره دوجداره کشویی
با دقت به ساختار و مدل کارایی آن به یکی‌از دوستداشتنی ترین گونه های پنجره دوجداره میان مصرف کنندگان و مهندسین معمار , تبدیل شده‌است . از اینرو دانست قیمت پنجره دو جداره کشویی برای مصرف کنندگان دارای اهمیت می‌باشد . ارزش پنجره دوجداره ریلی با دقت به دسته آن بسته به این که پنجره upvc باشد و یا این که پنجره آلومینیومی ترمال بریک و همینطور جور یراق آلات و همت بازشو آن گوناگون هست که به آن ها خوا‌هیم پرداخت .
اشکال پنجره دوجداره ریلی و بها هرمورد :

در اینجا به گونه های پنجره دوجداره ریلی و بها آن خوا هیم پرداخت , ترتیب اشکال پنجره دوجداره ریلی بر حسب ارتقا بها است .

 

پنجره دوجداره upvc ریلی :


این پنجره با پروفیل upvc وییستابست ساخت میگردد که از شایسته ترین اشکال پروفیل های upvc اهل ایران هست . یراق بکار رفته درین پنجره دوجداره ریلی حتما بایستی یراق roto آلمان باشد و از یراق ترک هیچ گاه استعمال نکنید زیرا غلطک های یراق roto از گونه سرامیکی می باشند و تا سالیان سال به ایراد بر نخواهند خورد . بها این جور پنجره در فروددین ماه 98 نسبتاً هر متر مربع 500 هزارتومان با یراق roto محاسبه می‌شود .

با دقت به ساختار پنجره upvc , این پنجره مطلوب جهت بعد ها زیاد بزرگ نیست . و تا پهنا 3 متر و طول 2 . 20 حداکثر مطلوب است و نباید از این بعدها بزرگ خیس باشد . جهت بعدها بزرگتر و وصال به راندمان 100 درصدی عایق سوز و سرما و گرما و صوت خوبتر است از پنجره فولکس واگنی جور upvc استعمال شود که بها آن در فرودین 98 تنها جهت بعدها استاندارد نسبتاً جهت یراق هر دست 6/500/000 تومان میباشد .
در پایین بها حدودی پنجره upvc با بعد ها و طرح های گوناگون آورده شده‌است . در تحت بها ها مبتنی بر

 

بها پنجره دو جداره کشویی


علاوه بر ذوق و سلیقه در گزینش مدل مال پنجره دوجداره که آلومینیومی و یا این که upvc باشد نکات دیگری هم قابل اهمیت هست نظیر بعد ها پنجره و موقعیت آب و هوایی حوزه‌ . بعنوان نمونه جهت بعد ها بزرگ خوبتر است حتما از آلومینیوم استعمال شود , با اعتنا به بالا بودن عدد ممان اینرسی پروفیل آلومینیوم – 15 به بالا - نسبت به پروفیل upvc – حداکثر تا 11 cm4 – خوب تر است جهت کاهش لرزش و ایستادگی در قبال فشار وارداتی از سوی باد , در بعضا موردها حتما می بایست از پروفیل آلومینیوم استعمال شود . پنجره دوجداره ریلی نوع آلومینیوم مطلوب جهت بعدها حداکثر تا طول 2 . 40 و پهنا 3 متر هست . این مدل پنجره تا میران 70 تا 80 درصد عایق هست و در‌صورتی‌که می‌خواهید به راندمان 100 درصدی برسید خوبتر است بجای به کارگیری از یراق کشویی roto از یراق فولکس واگنی roto استعمال نمائید که بازشو این پنجره دسته خودرو ون و فولکس واگن است به صورتی که ابتدا حدود 10 سانت در سمت باطن میاید و بعد در ریل خویش قرار می‌گیرد و به کنار میرود .

ارزش هر متر مربع پنجره دوجداره ریلی آلومینومی ترمال بریک در مورخه فرودین 98 با بعدها استاندارد نسبتاً از هر متر مربع 750 هزار تومان شروع میشود تا به بالا که بر حسب گونه و وزن دوران گوناگون می‌باشد . جهت پنجره دوجداره ریلی آلومینیوم نانترمال این عدد از هر متر مربع 650 هزار تومان قابل محاسبه می‌باشد .

دو تا از شرکت های خوب در این زمینه فاراد وین و یو پی وی سی مستر میباشد

پنجره دوجداره ریلی آلومینیومی نوع لیفت اند اسلاید :


در صورت داشتن بعدها بزرک در حالتی‌که میخواهید از پنجره دوجداره ریلی به کارگیری نمائید خوب تر است از پروفیل آلومینیوم ترمال بریک و یراق لیفت اند اسلاید به کارگیری نمائید . بعنوان نمونه در صورتی یک بالکن دارید با پهنا 4 متر و یا این که بیشتر تا

 

منبع :